Infis Fleet Analyst

System monitorowania GPS pojazdów i wsparcia procesów logistycznych, dla firm transportowych, flot handlowych, oraz operatorów logistycznych.
 

Infis GPS Mobile

Uproszczona wersja Infis Fleet Analyst, na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Oferuje ograniczony dostęp do funkcji głównych systemu jak np. raporty.
 

Infis Fleet Analyst Business

Gotowy system dla dystrybutorów i integratorów rozwiązań GPS, oferujących produkty na licencji i pod własną marką.
 

Terminale telematyczne

Rejestratory GPS wyprodukowane według projektu Infis – szeroki zakres zastosowań, konfiguracji i rozbudowy z urządzeniami pomiarowymi.
 

Infis Truck Communicator

Aplikacja na urządzenia z systemem Android, do komunikacji, obsługi zleceń i wymiany danych, np. skanów dokumentów, pomiędzy kierowca i spedytorem.
 

Infis GPS Personal

Aplikacja imitująca rejestrator GPS, na urządzenia mobilne z systemem Android. Lokalizowanie użytkownika w Infis Fleet Analyst i Infis GPS Mobile.
 

Infis ODPADER

System ewidencji odbioru odpadów, dla władz gminnych i przedsiębiorstw oczyszczania. Wykorzystuje urządzenia mobilne i technologię NFC.
 

dla samochodów dostawczych


Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 34 in /infis_pl/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_basic_tagcloud/package.module.nextgen_basic_tagcloud.php on line 130

Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 34 in /infis_pl/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_basic_tagcloud/package.module.nextgen_basic_tagcloud.php on line 130

Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 34 in /infis_pl/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_basic_tagcloud/package.module.nextgen_basic_tagcloud.php on line 130

dla_samochodow_dostawczych

pdf_pobieranie

Automatyczne generowanie kart drogowych

System Infis Fleet Analyst umożliwia automatyczne generowanie kart drogowych na podstawie danych zarejestrowanych podczas przejazdów. Przebieg może być obliczany dla pojazdu lub osobno dla każdego z kierowców – w przypadku pracy zmianowej, przy wykorzystaniu identyfikatorów personelu. Aby rozszerzyć informacje karty drogowej, dyspozytor może dodać do jej wydruku dane o stanie technicznym pojazdu i zarejestrowanych podczas przejazdu tankowaniach paliwa. Karty drogowe mogą być również tworzone półautomatycznie. W takim przypadku dyspozytor, bazując na raporcie, wskazuje odcinki tras i przebiegi, które powinny znajdować się na karcie. Zastosowanie rozwiązania powoduje, że kierowcy nie muszą wypełniać ręcznie formularzy kart drogowych. Wymagany jest jedynie podpis na karcie wydrukowanej przez zarządcę.

Ewidencja pojazdów

Zarządca może prowadzić szczegółową ewidencję pojazdów, gromadząc wszelkie niezbędne informacje dotyczące floty w jednym systemie. Oferowane narzędzia znacząco ułatwiają organizację obsługi czynności serwisowych. Zapisywane mogą być podstawowe informacje o pojazdach, takie jak dane techniczne, numery homologacji itp. Zamieszczone mogą być również zdjęcia pojazdu, jednak najważniejszą funkcją modułu ewidencji pojazdów jest automatyczne informowanie o zbliżającym się terminie badań technicznych, obowiązku przedłużenia ubezpieczenia, lub terminie wymiany opon. Powiadomienia o obowiązku wykonania czynności serwisowych mogą być wysyłane wiadomością e-mail lub SMS, po przekroczeniu ustalonego terminu lub po przekroczeniu przez pojazd ustalonego przebiegu.

Alarmy i ostrzeżenia

Zdarzenia, które w systemie nazywane są alarmami określają sami klienci. Może to być przekroczenie ustalonej granicy prędkości obrotowej silnika lub kombinacja włączenia urządzania elektrycznego w wyznaczonej wcześniej tzw. „geo-strefie”. Informacje o alarmie mogą być wysyłane do dyspozytora jako wiadomość e-mail lub SMS dokładnie w czasie, w którym zdarzenie alarmowe wystąpiło. Ponadto, aby rozszerzyć możliwości powiadamiania o zdarzeniach, w systemie odróżniane są od siebie alarm, ostrzeżenie i informacja. Dzięki takiemu podziałowi możliwe jest nadawanie priorytetów wybranym zdarzeniom. Uzbrojenie lub rozbrojenie alarmu samochodowego może być wysyłane jako informacja do zarządcy, a wystąpienie błędu komputera pokładowego pojazdu jako ostrzeżenie do działu serwisu. Każde zarejestrowane zdarzenie wskazywane jest w raporcie z czasem, ustaloną nazwą i w miejscu, w którym wystąpiło.