Infis Fleet Analyst

System monitorowania GPS pojazdów i wsparcia procesów logistycznych, dla firm transportowych, flot handlowych, oraz operatorów logistycznych.
 

Infis GPS Mobile

Uproszczona wersja Infis Fleet Analyst, na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Oferuje ograniczony dostęp do funkcji głównych systemu jak np. raporty.
 

Infis Fleet Analyst Business

Gotowy system dla dystrybutorów i integratorów rozwiązań GPS, oferujących produkty na licencji i pod własną marką.
 

Terminale telematyczne

Rejestratory GPS wyprodukowane według projektu Infis – szeroki zakres zastosowań, konfiguracji i rozbudowy z urządzeniami pomiarowymi.
 

Infis Truck Communicator

Aplikacja na urządzenia z systemem Android, do komunikacji, obsługi zleceń i wymiany danych, np. skanów dokumentów, pomiędzy kierowca i spedytorem.
 

Infis GPS Personal

Aplikacja imitująca rejestrator GPS, na urządzenia mobilne z systemem Android. Lokalizowanie użytkownika w Infis Fleet Analyst i Infis GPS Mobile.
 

Infis ODPADER

System ewidencji odbioru odpadów, dla władz gminnych i przedsiębiorstw oczyszczania. Wykorzystuje urządzenia mobilne i technologię NFC.
 

dla ośrodków nauki jazdy

dla_nauki_jazdy

pdf_pobieranie

Rozliczanie kursów dzięki identyfikacji instruktorów i kursantów

Do większości typów rejestratorów GPS zainstalowanych w samochodach można podłączyć jeden lub więcej czytników identyfikatorów personelu. Identyfikatorem może być tzw. pastylka Dallas lub karta mikroprocesorowa, o rozmiarach kredytowej, z indywidualnym nadrukiem klienta, np. reklamą szkoły nauki jazdy. Dzięki możliwości wprowadzania do systemu danych kursanta, może on być identyfikowany w czasie zajęć, tak jak instruktor. Po zakończonym kursie jego karta przekazywana jest kolejnemu kursantowi. Przebieg zarejestrowany z kartą włożoną do czytnika zapisywany jest na konto kursanta, a przebieg zarejestrowany bez włożonej karty zapisywany jest na konto instruktora. Prowadzona w ten sposób ewidencja czasu szkoleń może stanowić podstawę do rozliczania pracy instruktorów lub dowód podczas rozpatrywania zgłoszonych przez kursantów reklamacji.

Planowanie tras szkoleń

Trasy lub place, na których odbywają się szkolenia mogą być wprowadzone do systemu jako tzw. „geo-strefy”. W ten sposób obszar wyznaczony do prowadzenia szkoleń jest dokładnie oznaczony na mapie. Zarządca może otrzymać automatyczne powiadomienie e-mail lub SMS za każdym razem, gdy pojazd opuści jego granice. Aby ułatwić analizowanie tras i rozdzielić w raporcie przejazdy szkoleniowe od prywatnych, oznaczone są one różnymi kolorami. Na wydrukach raportu z arkusza kalkulacyjnego, do podzielonych tras, dodane są informacje o zużytym paliwie, przebiegu oraz pozostałe informacje o zarejestrowanych parametrach pracy pojazdu. Trasa przejazdu może być też monitorowana w czasie rzeczywistym, w module mapowym.

Nadzorowanie parametrów pracy samochodów w czasie rzeczywistym

Parametry pracy pojazdu przekazywane są z rejestratora GPS do systemu w czasie rzeczywistym, więc pojazd może być monitorowany z ośrodka na bieżąco w trakcie szkolenia. Podstawowe parametry pracy rejestrowane w samochodzie to aktywność stacyjki, aktywność tablicy ze znakiem „L”, prędkość obrotowa silnika, napięcie w instalacji elektrycznej, poziom paliwa w zbiorniku, hamowania i przyspieszenia oraz prędkość jazdy. Wybrane z nich służą do podstawowej oceny techniki jazdy, która może zostać przeprowadzona z wykorzystaniem adekwatnych raportów. Instruktor, analizując technikę jazdy, potrafi wskazać kursantowi dokładną liczbę popełnionych błędów oraz wyjaśnić ich wpływ na szybkość zużycia części i koszty eksploatacji pojazdu.