Infis Fleet Analyst

System monitorowania GPS pojazdów i wsparcia procesów logistycznych, dla firm transportowych, flot handlowych, oraz operatorów logistycznych.
 

Infis GPS Mobile

Uproszczona wersja Infis Fleet Analyst, na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Oferuje ograniczony dostęp do funkcji głównych systemu jak np. raporty.
 

Infis Fleet Analyst Business

Gotowy system dla dystrybutorów i integratorów rozwiązań GPS, oferujących produkty na licencji i pod własną marką.
 

Terminale telematyczne

Rejestratory GPS wyprodukowane według projektu Infis – szeroki zakres zastosowań, konfiguracji i rozbudowy z urządzeniami pomiarowymi.
 

Infis Truck Communicator

Aplikacja na urządzenia z systemem Android, do komunikacji, obsługi zleceń i wymiany danych, np. skanów dokumentów, pomiędzy kierowca i spedytorem.
 

Infis GPS Personal

Aplikacja imitująca rejestrator GPS, na urządzenia mobilne z systemem Android. Lokalizowanie użytkownika w Infis Fleet Analyst i Infis GPS Mobile.
 

Infis ODPADER

System ewidencji odbioru odpadów, dla władz gminnych i przedsiębiorstw oczyszczania. Wykorzystuje urządzenia mobilne i technologię NFC.
 

dla transportu ciężkiego

dla_transportu_ciezkiego

pdf_pobieranie

Komunikacja z kierowcą, system zleceń i nawigacja

Szybką wymianę informacji pomiędzy kierowcą a dyspozytorem w czasie rzeczywistym umożliwia zainstalowane w pojeździe urządzenie z dotykowym ekranem i aplikacją Infis Truck Communicator. Aplikacja oferuje moduły służące do komunikacji tekstowej, wymiany dokumentów, nadawania statusów i czynności drogowych oraz obsługi zleceń transportowych. Umożliwia wyznaczanie tras przy użyciu dostępnej w aplikacji nawigacji samochodowej. Wykorzystanie aplikacji przyspiesza wymianę informacji, wpływa na redukcję kosztów komunikacji i znacznie zwiększa efektywność pracy. Wszystkie zdarzenia drogowe, wymieniane komunikaty tekstowe i przebieg zlecenia, nadawane na bieżąco przez kierowcę, są rejestrowane w systemie. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania dyspozytor ma stałą kontrolę nad wykonywanymi przez kierowcę czynnościami. Może je systematycznie korygować lub zmieniać zadania i trasy przejazdów w czasie rzeczywistym.

 

Przesyłanie danych z tachografu

Rejestratory GPS Infis umożliwiają stały monitoring trybu pracy tachografu. Bieżący status tachografu prezentowany jest w systemie, w czasie rzeczywistym. Pozwala to na szybką weryfikację prawidłowości pracy pojazdu, umożliwia wykrycie nieprawidłowego działania tachografu lub próby manipulacji jego zapisami. Dane archiwalne dostępne są w raportach, w postaci zestawień liczbowych i na wykresach. W przypadku wybranych modeli tachografów, informacje o pracy kierowcy i pojazdu mogą zostać pobrane zdalnie, na żądanie, bezpośrednio z pamięci masowej tachografu lub karty kierowcy, eliminując konieczność powrotu pojazdu do Polski, w celu obowiązkowego zgrania danych z tachografu do dalszej archiwizacji. Dane, przesłane z tachografu do systemu, są w formacie umożliwiającym ich zaimportowanie do programów typu TachoScan. Zapis bieżący jak i zapis z karty jest zgodny z przepisami Inspektoratu Transportu Drogowego.

Analiza gospodarki paliwowej i zestawienia danych z kart flotowych

System Infis Fleet Analyst oferuje rozbudowany moduł analizy gospodarki paliwowej. Poza pojazdami monitorowane mogą być również dystrybutory na wewnętrznych stacjach paliw należących do przedsiębiorstwa. Moduł przystosowany jest do automatycznego zestawiania danych dotyczących tankowań, zarejestrowanych w pojazdach z danymi bilingów paliwowych dostarczanych przez operatorów paliwowych. System oblicza różnicę pomiędzy rzeczywistą ilością zatankowanego do zbiornika paliwa a ilością zadeklarowaną na billingu, wskazując potencjalne nadużycie. Obecnie obsługiwane systemy to: AS24, BP, DKV, iDS, Lotos, Lukoil, Orlen, Petromiralles, Shell, Routex, UTA, PetroConsulting, EuroWag, Port24 i Self Service. Wykryte tankowania, bądź upusty, prezentowane są w raportach na mapie, w miejscu i z przybliżonym czasem ich wystąpienia. Zużycie paliwa, monitorowane przez system, prezentowane jest w postaci wykresów na osi czasu, uzupełnionych zestawieniami liczbowymi, ze wskazaniem ilości zatankowanego lub upuszczonego paliwa.